خانه موزیک

به سایت اهنگها خوش آمدید. آهنگ های مورد نظرتان را در بخش نظرات مطرح کنید .در صورت خرابی لینک ها با ما تماس بگیرید .با تشکر

خانه موزیک

به سایت اهنگها خوش آمدید. آهنگ های مورد نظرتان را در بخش نظرات مطرح کنید .در صورت خرابی لینک ها با ما تماس بگیرید .با تشکر

آلبوم کامیار

آلبوم جدید و بسیار زیبای کامیار یه نام دوباره

خوانندگان مهمان : حسین تهی ، سعید پانتر

<< با سه کیفیت متفاوت >>

<< دانلود آلبوم بصورت یکجا >>

نام فایل

کیفیت

لینک مستقیم

کامیار - دوباره

320

دانلود

کامیار - دوباره

128

دانلود

 


 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

1_ Intro

2_ نزدیک من

3_ امشب

4_ داره باورم میشه (با همراهی : سعید پانتر)

5_ ای جان

6_ از دست تو (باهمراهی : حسین تهی)

7_ دوست دارم

8_ دل من

9_ Intro Kola Chapeaux

10_ Kola Chapeaux

11_ دوباره

12_ یه بوس بده

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

1_ Intro

2_ نزدیک من

3_ امشب

4_ داره باورم میشه (با همراهی : سعید پانتر)

5_ ای جان

6_ از دست تو (باهمراهی : حسین تهی)

7_ دوست دارم

8_ دل من

9_ Intro Kola Chapeaux

10_ Kola Chapeaux

11_ دوباره

12_ یه بوس بده

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

1_ Intro

2_ نزدیک من

3_ امشب

4_ داره باورم میشه (با همراهی : سعید پانتر)

5_ ای جان

6_ از دست تو (باهمراهی : حسین تهی)

7_ دوست دارم

8_ دل من

9_ Intro Kola Chapeaux

10_ Kola Chapeaux

11_ دوباره

12_ یه بوس بده


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد